A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Староолександрівська гімназія
Пулинської селищної ради Житомирського району Житомирської області

Тимчасовий порядок організації освітнього процесу

ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                 рішення засідання педради

Староолександрівської ЗОШ І-ІІ ст

                                Протокол №1

                                    від 31.08.2020р.

 

Тимчасовий порядок

організації освітнього процесу

Староолександрівської ЗОШ І-ІІ ступенів

в період карантину в зв’язку з поширенням короновірусної хвороби

(COVID-19)

 

І. Загальні положення

 

1.Даний Тимчасовий порядок щодо організації освітнього процесу  в період карантину, у зв’язку з поширенням короновірусної хвороби у Староолександрівській ЗОШ І-ІІ ст. (далі Порядок) розроблено відповідно до ст.23 Закону  України «Про освіту», Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів в закладах освіти в період карантину, у зв’язку  із поширенням  короновірусної  хвороби  (COVID-19), затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 30.07.2020 року №42 , листа Міністерства освіти і науки України від 05.08.2020року № 1/9-420 «Щодо організації роботи закладів  освіти у 2020-2021 навчальному році, проєкту Регламенту відновлення освітнього процесу після зняття карантинних обмежень , розробленого Житомирським ОІППО, Освітньої програми Староолександрівської ЗОШ І-ІІ ступенів на 2020-2021 навчальний рік, з метою запобігання ускладнення епідемічної ситуації внаслідок  поширення короновірусної хвороби (COVID-19).

2.Даний Порядок стосується організації роботи закладу в умовах «зеленого», «жовтого» або «помаранчевого» рівня епідемічної небезпеки.

3.При наявності «червоного» рівня епідемічної небезпеки та (або) відповідного  рішення обласної (районної) комісії ТБ НС відвідування школи забороняється, а освітній процес забезпечується з використанням дистанційного навчання (ТДН).

4.Усі учасники освітнього процесу , партнерські організації та установи, що здійснюють свою діяльність на базі школи зобов’язані неухильно дотримуватись даного Порядку.

5.Відповідальність за виконання даного Порядку покладається на керівника закладу освіти  та засновника установи.

 

Розділ І.

Заходи щодо підготовки  Староолександрівської ЗОШ І-ІІ ст. до повернення учасників освітнього процесу (серпень 2020 року)

 

Адміністрація Староолександрівської ЗОШ І-ІІ ст.

 

1.Проводить роз’яснювальну роботу з персоналом щодо індивідуальних заходів профілактики та реагування на виявлення симптомів короновірусної хвороби(COVID-19).

2.Проводить інструктаж для працівників щодо запобігання поширення короновірусної хвороби (COVID-19), дотримання правил респіраторної гігієни та протиепідемічних заходів.

3.Проводить навчання працівників щодо одягання, використання, зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації, контроль за виконанням вимог даного Положення.

4. Здійснює підготовку  приміщення і території закладу до початку навчального року відповідно до умов протипожежної безпеки, охорони праці та санітарно-гігієнічних умов.

5.Готує приміщення і території закладу до забезпечення протиепідемічних заходів.

6. Розробляє маршрути руху здобувачів освіти.

7. Складає гнучкий графік допуску здобувачів освіти до закладу.

8.Складає гнучкий розклад дзвінків та графік харчування для здобувачів освіти.

9.На час  карантину закріплює за кожним класом навчальний кабінет.

10.Призначає особу, відповідальну за утилізацію використаних засобів індивідуального захисту, та особу, відповідального за приготування дезінфекційних розчинів.

11.Готує приміщення тимчасової обсервації для  осіб з підозрілими симптомами.

12. Організовує аналіз медичних документів учнів та педагогічних працівників.

13.Розробляє журнали температурного скринінгу працівників та здобувачів освіти, утилізації використаних засобів індивідуального захисту.

14. Сплановує просвітницьку роботу –навчання щодо індивідуальних заходів профілактики та реагування на виявлення  симптомів короновірусної хвороби (COVID-19) з учасниками освітнього процесу.

 Педагогічним працівникам:

1.Здійснити заходи щодо проходження щорічного медичного огляду за умови поліпшення епідемічної ситуації.

2. Інформувати адміністрацію закладу про наявність симптомів хвороби.

3.За необхідності обов’язково звертатися за медичною допомогою до сімейного лікаря.

 Класним керівникам:

1.З’ясувати у батьків (телефоном, електронною поштою чи за допомогою дистанційних технологій) про стан здоров’я  дітей наявність інфекційних захворювань та контактів з інфікованими особами.

2.Проінформувати учнів та їх батьків щодо особливостей роботи школи в період карантину.

3. Ознайомити з графіком допуску до школи, гнучким розкладом та графіком відвідування їдальні.

4. Попередити батьків про їх особисту відповідальність щодо забезпечення індивідуальними захисними засобами (масками) та індивідуальним посудом з питною водою.

 

Батькам здобувачів освіти :

1. Здійснити заходи щодо проходження щорічного медичного огляду.

2. Інформувати  класних керівників про ознаки гострих респіраторних  захворювань у своїх дітей.

3. Не відправляти до школи  хворих дітей , про що інформувати   класних керівників.

4. У випадку виявлення симптомів захворювання у здобувачів освіти у школі негайно з’являтися у школу після повідомлення класного керівника.

5. Обов’язково звертатися при виявленні хвороби до сімейного лікаря.

 

Розділ 2

Заходи, після відновлення освітнього процесу у 1-9 класах

(вересень 2020 – до завершення карантину)

І. Здійснення прийому здобувачів освіти  1-9 класів до закладу

  Черговому вчителю:

1.Допуск до роботи персоналу закладу здійснюється за умови використання засобів індивідуального захисту (респіратора або захисної маски, в тому числі виготовлених самостійно) після проведення термометрії безконтактним термометром із занесенням  даних у відповідний журнал.

Важливо!Працівники, в яких при проведенні температурного скринінгу виявлено температуру тіла понад  37,20 С або ознаки респіраторних захворювань не допускається до виконання обов’язків.

2. Допуск до навчання здобувачів освіти  здійснюється за умови використання засобів індивідуального захисту (респіратора або захисної маски, в тому числі виготовлених самостійно) після проведення термометрії безконтактним термометром із занесенням  даних у відповідний журнал.

Важливо!Здобувачі освіти , в яких при проведенні температурного скринінгу виявлено температуру тіла понад  37,20 С або ознаки респіраторних захворювань не допускається до освітнього процесу.

ІІ. Заходи щодо організації освітнього процесу

Робітнику по обслуговуванню приміщення школи:

1.На вході до всіх приміщень закладу організувати місця для обробки рук антисептичними засобами. Місця для обробки  рук позначити яскравим

вказівником про правила та необхідність дезінфекції рук  (банер, наклейка тощо).

2.У санітарних кімнатах забезпечити наявність рідкого мила, антисептичних засобів для рук .

3. Забезпечити централізований збір використаних засобів індивідуального захисту (ЗІЗ) в окремі контейнери з кришками та одноразовими поліетиленовими пакетами з подальшою утилізацією в кінці дня.

4.Забезпечити недоступність контейнерів (урн) для використаних ЗІЗ, запасів дезінфікуючих засобів та засобів прибирання для дітей.

Важливо! Заборонено використання багаторазових рушників.

Прибиральникам  службових приміщень:

1.Здійснити провітрювання приміщень протягом не менше 15 хвилин перед відкриттям закладу.

2. Протягом дня:

- після кожної перерви проводити провітрювання навчальних приміщень, дезінфікувати ручки дверей, поручні, предмети  в санвузлах;

- контролювати наявність рідкого мила  в санвузлах;

- регулярно мити руки рідким милом або обробляти їх спиртовмісними антисептиками не рідше ніж раз на 2 години, та після відвідування громадських місць, використання туалету, прибирання, обслуговування тощо;

- проводити зволоження повітря в приміщеннях, де перебувають діти ( показник зволоження становить 40-60%);

- роботи вологе прибирання у приміщеннях, що задіяні у освітньому процесі, відповідно до графіку;

- мити туалетні кімнати із застосуванням дезінфікуючих розчинів та робити відповідні записи у журналах.

3. Здійснювати вологе прибирання та провітрювання у спортивній та актовій залі після кожного проведеного уроку.

4. Напрікінці дня:

- мити підлогу в усіх навчальних приміщеннях, в тому числі і навчальних кабінетах із застосуванням дезінфікуючих розчинів;

- проводити очищення і дезінфекцію контактних поверхонь ( в тому числі дверних ручок, столів, місць для сидінь, перил)

Педагогічним працівникам:

1.Проводити  роз’яснювальну роботу з учнями та батьками щодо індивідуальних  заходів профілактики та реагування на виявлення симптомів короновірусної хвороби (COVID-19).

2.У класних кімнатах ( по можливості) здійснити розміщення парт з дотриманням соціальної дистанції .

3. Здійснювати контроль за використанням учнями антисептичних засобів.

4. За можливості проводити навчальні заняття на відкритому повітрі.

5. Після кожного навчального заняття проводити провітрювання впродовж не менше 10 хвилин.

6.Обмежити проведення масових заходів (вистав, свят, концертів)  за участі здобувачів освіти з більш ніж одного класу та за присутності глядачів (відвідучів).

7. Навчальні заняття проводити у навчальних кабінетах, закріпленими за класами, крім уроків інформатики, трудового навчання та фізичної культури.

8. Проводити пропаганду вакцинації, а також бесіди з батьками ( у разі відмови  вакцинувати дітей, які не мають медичних протипоказань). Особливу увагу слід приділити вакцинації від грипу до початку епідсезону.

Важливо!У разі знаходження на самоізоляції педагогічні працівники переходять у режим роботи з використаннядистанційних технологій або обирають інший варіант, який передбачений законодавством України.

 

Батькам здобувачів освіти:

1.Обговорити з дітьми даний Порядок та правила поведінки під час карантину, правила носіння маски та користування антисептичними засобами.

2.Інформувати класних керівників про ознаки гострих респіраторних захворювань у своїх дітей.

3.Не відправляти до школи хворих дітей, про що негайно інформувати класних керівників.

4. Обов’язково звертатися при виявленні симптомів хвороби до сімейного лікаря.

Здобувачам освіти закладу:

1. Обов’язково дотримуватися правил Порядку.

2.Дотримуватися правил особистої гігієни.

3.Обов’язково носити маску на перервах та на подвір’ї.

4.Мати одноразовий посуд з питною водою.

ІІІ. Заходи щодо організації харчування

1.Харчування у Староолександрівській ЗОШ І-ІІ ст. здійснюється за окремим графіком.

2.Забезпечити відстань між столами не менше 1,5 м та розміщення за столом не більше 4-ох осіб.

Робітнику по обслуговуванню приміщення школи:

1.Забезпечити засобами індивідуального захисту із розрахунку 1 захисна маска на 3 години роботи, одноразовими рукавичками, які необхідно змінювати після кожної дії (виробничого процесу на харчоблоці їдальні), не пов’язаних між собою. Забезпечити наявність ЗІЗ із розрахунку на 5 робочих днів, у т.ч. на 1 робочу зміну.

2.Забезпечити централізований  збір використаних засобів індивідуального захисту (ЗІЗ) в окремі контейнери (урни) з кришками та одноразовими поліетиленовими пакетами з подальшою утилізацією в кінці дня.

3.Забезпечити працівників рідким милом, антисептичними засобами для обробки рук.

Працівникам харчоблоку:

1.Використовувати засоби індивідуального захисту (респіратори або маски, в тому числі виготовлені самостійно, одноразові рукавички).

2.Після кожного  заняття засобів індивідуального захисту (захисних масок, одноразових рукавичок), перед одяганням чистих засобів індивідуального захисту, потрібно ретельно  вимити руки з милом або обробити антисептичними засобами.

3.Працівники їдальні , які видають страви або здійснюють розрахунок, зобов’язані використовувати захисну маску або захисний щиток, одноразові рукавички.

4.На основі розрахунків та за потреби переглянути розклад уроків з метою оптимізації кількості змін для харчування, зменшення періоду зберігання готової їжі та зниження ризиків при її зберіганні та приготуванні.

ІУ. Заходи  з організації підвезення

Для водія та вихователя-супроводжувача:

1.Температурний скринінг працівників перед початком роботи .

2.Дотримання відстані між водієм і пасажирами.

3.Водій та вихователь – в масках або респіраторах без клапана.

4.Наявність в автобусі нагадування про засоби індивідуального захисту. Інформування про заходи профілактики COVID-19;

5.Обов’язково вологе прибирання перед рейсом з дезінфікуючими засобами;

6. Біля вхідних дверей –антисептик;

7. Утримання від відвідування робочого місця та самоізоляція при симптомах респіраторного захворювання.

Для здобувачів освіти:

1..Допуск до підвезення у шкільному автобусі здобувачів освіти здійснюється за умови використання засобів індивідуального захисту (респіратора або захисної маски , в тому числі виготовлених самостійно) після проведення термометрії безконтактним термометром із занесенням перевищених даних у відповідний журнал.

2. Кількість  пасажирів не більша, ніж кількість місць для сидіння.

Розділ 3

Важливо! На час карантину в зв’язку з поширенням короновірусної хвороби (COVID-19) у закладі категорично забороняється:

1.Знаходження у приміщенні батьків та інших осіб, які не залучені до освітнього процесу.

2.Використання багаторазових (тканинних) рушників.

3. Проведення масових заходів (вистав, свят, концертів) за участі дітей з більш ніж однієї групи, класу та за присутності глядачів (відвідувачів).

4.Проведення батьківських зборів (окрім тих, що проводяться дистанційно). Бесіди з батьками , опікунами рекомендовано здійснювати по телефону або у месенджерах.

Важливо!Допуск батьків та інших сторонніх осіб за необхідності , здійснюється за дозволом директора школи після проведення обов’язкової термометрії та наявності засобів індивідуального захисту (маски або респіратора).

Алгоритм дій

на випадок надзвичайної ситуації, пов’язаною з реєстрацією випадків захворювання на короновірусну хворобу серед здобувачів освіти та працівників закладу освіти

В РАЗІ ВИЯВЛЕННЯ ДИТИНИ З ОЗНАКАМИ ХВОРОБИ

1.Вчитель  телефоном інформує чергового адміністратора , чергового вчителя.

2.Черговий вчитель забирає дитину до ізолятора та повідомляє прибиральницю про приміщення, яке необхідно дезінфікувати.

3. Дітей класу ізолюють (припиняється рух дітей по школі)

4.У разі потреби черговий адміністратор викликає медичну допомогу.

5.Прибиральниці дезінфікують приміщення.

6.Черговий адміністратор інформує батьків та засновника закладу освіти про виявлення дитини з ознаками хвороби, обмежує вхід до приміщення, де перебуває дитина із симптомами.

7. Засновник закладу освіти або директор школи інформує управління Держпродспоживслужби.

8.Вчитель/класний керівник проводить інструктаж з дітьми, які контактували з дитиною з ознаками хвороби.

9.Діти з класу, де виявили дитину із симптомами, переходять на самоізоляцію до отримання результатів лабораторних досліджень.

10.Якщо тест не підтверджує COVID-19, діти повертаються на навчання. Якщо тест підтверджує COVID-19, діти переходять на дистанційне навчання на два тижні.

 

Алгоритм дій

вхідного скринінгу та правил поведінки персоналу

на період обмежувальних заходів у зв’язку з пандемією короновірусної хвороби (COVID-19)

1.Увесь персонал закладу проходить термометрію перед початком робочого дня. Результати фіксуються черговим вчителем у журналі термометрії для контролю виконання термометрії.

2.Черговий вчитель школи оглядають персонал закладу перед початком роботи на наявність симптомів гострого респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей).

3.Усі працівники закладу зобов’язані дотримуватися правил респіраторної гігієни та протиепідемічних заходів.

4.У разі виявлення співробітників з підвищеною температурою тіла або з  вищевказаними симптомами, такий співробітник не допускається до роботи з рекомендаціями  звернутись за медичною допомогою до сімейного лікаря. Про такий випадок  повідомляється директору  та робиться відмітка в Журналі Термометрії  про недопущення до роботи.

5.При появі підвищеної температури тіла (вище 37,2 0 С) або респіраторних симптомів вдома працівник закладу повідомляє свого безпосереднього керівника та не виходить на роботу, одночасно звертаючись за медичною допомогою.

6. Адміністрація школи створює умови для обмеження близьких контактів між персоналом. За можливістю максимально використовуються засоби зв’язку (інтернет, телефон) для вирішення питань, що не потребують особистої присутності.

 

 

Алгоритм дій

вхідного скринінгу здобувачів освіти на наявність ознак інфекційного захворюванняна період обмежувальних заходів у зв’язку з пандемією короновірусної хвороби(COVID-19)

1. Зустріч дітей зранку здійснюється відповідальною особою- черговим вчителем біля вхідних дверей.

2.Відповідальна особа проводить вимір температури тіла та візуальний огляд дитини на наявність інших симптомів інфекційного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей), запитує про самопочуття у дитини та / або у дорослого, який її супроводжує.

3.Вимір температури тіла проводиться безконтактним термометром на ділянці зап’ястка або бокових частин шиї ( враховуючи інструкцію до використання термометра).

4..Якщо у дитини визначено температуру тіла вище 37,2 0 С або наявні інші симптоми респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей) дитина до занять  не допускається:

- якщо дитина прийшла у супроводі дорослого , вона відправляється додому з рекомендацією звернутись до сімейного лікаря;

- якщо дитина прийшла сама , то на дитину одягається медична маска, викликається черговий адміністратор, що проводить дитину до кімнати ізоляції. По телефону викликаються батьки дитини та за необхідності – швидка медична допомога.

5. Дані дитини, в якої виявлені респіраторні симптоми або підвищена температура тіла, записуються та передаються черговому вчителю для введення обліку таких дітей.

6.Після того, як дитина з підвищеною температурою тіла або респіраторними симптомами була відсторонена від навчального процесу, до навчального закладу вона може повернутись лише після одужання та отримання довідки від сімейного лікаря про те, що вона здорова та може бути допущена до відвідування навчального закладу.

Рекомендації

щодо гігієни рук у загальноосвітньому навчальному закладі

 на період обмежувальних заходів у зв’язку з пандемією короновірусної хвороби (COVID-19)

Миття рук з милом

1.Основним заходом гігієни рук в умовах навчального закладу є миття з милом.

2.Використання антисептику доцільне лише в тому випадку, коли немає доступу до води та мила.

3.Протирання рук вологими  серветками з метою знезараження або в якості заміни миття рук недоцільне та неефективне.

4. Миття рук з милом необхідне у таких випадках:

-перед початком робочої зміни та після прогулянки;

-перед прийомом, приготуванням та роздачою їжі;

- після відвідування туалету;

- коли руки явно забруднені.

5.Тертя рук з милом повинно тривати не менше 30-40 секунд.

6.Кожен  рукомийник для миття рук має бути обладнаний рідким милом в дозаторі та одноразовими рушниками.

7.Дозатор для мила треба мити та дезінфікувати перед кожним наповненням новою порцією, якщо місткість для мила багаторазова.

8. Тверде мило не рекомендовано в місцях загального користування.

Обробка рук антисептиком:

1.Кількість антисептику на одну обробку – не менше 3 мл.Для  ефективної обробки рук використовувати антисептичні засоби з загальним вмістом спирту не менше 60%.

2. Обробка рук антисептиком проводиться методом втирання протягом 30 секунд.

3. Перед нанесенням антисептику руки мають бути повністю сухі. Нанесення антисептику на вологі руки подразнює шкіру та знижує ефективність дії антисептичного засобу.

4. Медичні рукавички потрібно використовувати лише у медичних пунктах та за  показаннями.

 

Рекомендації

щодо безпеки повітря закритих приміщень на період обмежувальних заходів у зв’язку з пандемією короновірусної хвороби(COVID-19)

1.Найкращим  методом дотримання безпеки повітря закритих приміщень є провітрювання приміщень.

2. Рекомендовано розробити погодинний графік провітрювання приміщень з відмітками про виконання в журналі.

3. При провітрюванні приміщень слід забезпечити безпеку дітей. Рекомендовано встановлення замків та фізичних обмежувачів на вікна, для того, щоб діти не змогли відкрити вікно самостійно або випасти.

4. Слід проводити контроль мікроклімату  закритих приміщень, а саме температури та відносної вологості повітря за допомогою термометру та гігрометру. Термометр та гігрометр рекомендовано розміщувати  в усіх приміщеннях , де знаходяться діти. Оптимальна вологість повітря 40-60%.

5.Якщо вологість повітря нижче 40%, рекомендовано зволожувати повітря.

6. Використання УФ-випромінювачів в освітніх закладах не рекомендується.

 

Рекомендації

щодо прибирання та дезінфекція поверхонь на період обмежувальних заходів у зв’язку з пандемією короновірусної хвороби(COVID-19)

1.У закладі освіти для прибирання рекомендується використовувати миючий засіб (поверхнево-активна речовина), який має відповідний сертифікат.

2. У кожному приміщення має бути наявний графік прибирань з відмітками про виконання.

3.При прибиранні слід пересуватись від чистих об’єктів до брудних та від розташованих вище до розташованих нижче.

4. У період підвищеної захворюваності на гострі респіраторні інфекції особливу увагу приділяти обробці висококонтактних поверхонь ( ті поверхні, до яких найчастіше торкаються руками):

- ручки дверей з двох сторін;

- робочі столи, сидіння стільців;

-клавіатури комп’ютерів, пульти;

- поручні, вимикачі, побутові прилади

- підвіконня, крани тощо.

5. Рекомендовано використовувати для дезінфекції контактних поверхонь спиртовмісні дезінфекційні засоби. Використання хлоровмісних засобів може мати негативний вплив на здоров’я людей, якщо в приміщенні, де проводиться обробка, погана вентиляція.

6.Для дезінфекції поверхонь слід надавати перевагу протиранню поверхонь серветкою, змоченою в дезінфекційному розчині. Серветка має бути вологою від засобу.  У наявності мають бути промарковані серветки для протирання різних зон чистоти. Протирання поверхонь потрібно здійснювати при відсутності дітей та за умови провітрювання приміщень.

7.Миття іграшок, лего-конструкторів проводиться в мильному розчині щоденно після завершення роботи. Усі іграшки, які знаходяться в закладі , мають бути виготовлені з матеріалів, що можуть митися.

8. Миття підлоги в загальних приміщеннях рекомендовано здійснювати з використанням миючих розчинів. Використання дезінфекційних розчинів для миття підлоги не приводить до підвищення рівня безпеки закладу та може мати токсичний вплив унаслідок випаровування.

9. В туалетах для миття підлоги доцільно використовувати дезінфекційні засоби, надаючи перевагу четвертинним амонієвим сполукам (ЧАС) або засобам на основі перекису водню.

10.Прибирання приміщень слід проводити тільки в побутових захисних рукавичках.Допускається багаторазове використання таких рукавичок за умови їх непошкодженої структури.

11. Рукавички потрібно змінювати при переході з однієї зони чистоти ( від однієї групи поверхонь) до іншої і при переході з миття підлоги до дезінфекції миття поверхонь. Допустимо використовувати одну пару рукавичок за умови, якщо спочатку проходить обробка контактних поверхонь, а потім миття підлоги, але не навпаки.

12.Весь прибиральний інвентар повинен мати чітке маркування відповідно до зони, яку ним прибирають. Маркування може проводитись як за допомогою нанесення надписів на інвентар, так і за кольором. При маркуванні за кольором «кодування» повинно бути зафіксовано письмово та розміщено в кімнаті для зберігання інвентарю для інформування персоналу.

13. Весь прибиральний інвентар має бути виготовлений з матеріалу, що підлягає дезінфекції. Інвентар має бути чистим та непошкодженим.

14.Після завершення прибирання весь інвентар слід продезінфікувати : твердий інвентар-методом зрошення або протирання; ганчірки/мопи замочуються в дезінфекційному розчині на час експозиції за інструкцією до

засобу з наступним споліскуванням водою.

15. Персонал, який проводить прибирання , повинен слідкувати за гігієною рук та ретельно мити руки з милом після зняття  рукавичок та завершення прибирання. У разі відсутності доступу до води слід обробити руки антисептиком.

16.У закладі призначена відповідальна особа для приготування дезінфекційних розчинів-завідувач господарством. Відповідальна особа  має  респіратор, засіб захисту очей, та рукавички.

17.Дезінфекційні розчини готуються в спеціально відведеній кімнаті, в якій є можливість проводити провітрювання для зменшення кількості випаровування. Доступ до кімнати обмежений для персоналу та заборонений для дітей.

18. В кімнаті для розведення розчину мають бути наявні інструкції до засобу, що використовується. Дозволяється використання лише дезінфікуючих засобів, на які є сертифікати якості, та які мають маркування стосовно придатності для застосування у навчальних закладах.

19.Тара, в якій готується  розчин, має бути щільно закрита та промаркована, із зазначенням дати приготування, кінцевого терміну споживання, назви та концентрації розчину.

20.Весь прибиральний інвентар повинен зберігатися в окремому приміщенні. Не можна зберігати прибиральний інвентар разом з харчовими продуктами, біля унітазів, рукомийників, навчального та технологічного обладнання. У кімнаті  для  зберігання прибирального інвентарю має бути обладнане місце для сушіння мопів/ганчірок. Сушіння інвентарю на батареях, відрах не допускається.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Частота та метод обробки окремих поверхонь.

 

Поверхні

Періодичність

Метод обробки

Склад засобу

Підлоги, сходи

2 рази/день та у міру забруднення

Миття

Мийний засіб

Висококонтактні

Поверхні (ручки дверей, вимикачі, поручні, робочі столи, побутові прилади, клавіатури, пульти, сантехнічні прилади, крани, поручні на стільцях тощо)

2-3 рази/день

Протирання

Перевагу слід надавати спиртовмісним засобам, допустимо використовувати засоби на основі четвертинних амонієвих сполук. Хлоровмісні засоби можуть мати негативний вплив на здоров’я співробітників та дітей.

Внутрішні туалети

2 рази/день та за необхідності

Миття, протирання

Мийний засіб, засоби на основі четвертинних амонієвих сполук (ЧАС) або перекису водню. У випадку обмеженого бюджету можливе використання хлоровмісних засобів, за умови забезпечення провітрювання та відсутності дітей в приміщенні під час обробки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень